Nátlak na testovanie žiakov: Petícia a trestné oznámenie za segregáciu a obmedzenie riadneho prístupu ku vzdelaniu

23.12.2020 | 11:41
  16
Výzvu na riaditeľstvo školy aj petíciu k otvorenému listu k podmieňovaniu účasti žiaka na prezenčnej výučbe podrobením sa testu na COVID 19 nájdete v článku.

DIŠTANČNÁ vs. PREZENČNÁ VÝUČBA … PRIEPUSTKA NA SLOBODU JE VÝTER Z TELA DIEŤAŤA

Mojej klientke p. G. boli doručené nasledujúce dve edupage správy, a boli doručené  určite aj ostatným rodičom…:

1.

Vážení rodičia, vážení zamestnanci, milí žiaci,

Zasielam vám doplňujúce informácie k dotazníkovému prieskumu, ktoré riešia výnimky z plánovaného testovania napr. prekonania ochorenia na Covid-19 a iné.

Výnimky z testovania sú rovnaké pre všetkých. Zasielam link….

Ing. Ľubomír Králik

Riaditeľ školy

2.

Vážení rodičia,

V súvislosti s obnovením prezenčného vyučovania na stredných školách Vás zdvorilo žiadam o vyplnenie dotazníkového prieskumu do 18.12.2020

Ing. Ľubomír Králik

Riaditeľ školy

Mám záujem: (vyberte jednu z možností v hlasovaní, s ktorej odpoveďou súhlasíte)

1. možnosť: O prezenčnú formu vzdelávania a zároveň súhlasím s pretestovaním na ochorenie COVID-19 žiaka a jedného zákonného zástupcu testovaného žiaka,
2. možnosť: o pokračovanie vzdelávania dištančnou formou.

 

DIŠTANČNÁ VÝUČBA vs. PREZENČNÁ VÝUČBA

Z etického a právneho hľadiska je neprijateľné, aby prístup ku vzdelaniu (ale aj k zdravotnej starostlivosti, k práci, k spotrebiteľským právam a ostatným základným právam a slobodám bol podmieňovaný TESTOVANÍM vzoriek biologického materiálu na ich ďalší komerčný výskum a použitie.

To dokedy vážení… ?! Už samotný pojem DIŠTANČNÁ VÝUČBA vs. PREZENČNÁ VÝUČBA vyvoláva mrazenie, odpor a nesie v sebe dystopickú totalitu, segregáciu a apartheid.

Áno.., o tejto segregácii je TESTOVANIE, a je to aj dostatočne a určito označené v príslušných správnych aktoch Úradu verejného zdravotníctva a vlády (kde iba opakovane pripomínam, sú právne nezákonné a nulitné). Teda TESTOVANIE.

§ 2 ods. 18 Zák. č. 317/2016 Z. z. transplantačný zákon, v spojení so Zák. č. 576/2004 Z. z. o zdravotnej starostlivosti: Testovanie na účely tohto zákona je vykonávanie laboratórnych testov na vyšetrenie darcu ľudského orgánu, ľudského tkaniva alebo ľudských buniek a mikrobiologické vyšetrenie vzorky spracovaného ľudského tkaniva alebo ľudských buniek.

TESTOVANIE odobratých vzoriek slúži pre ďalšie výskumy a účely ich humánnej aplikácie.  

TESTOVANIE nie je žiadna diagnostika, ako sa to podsúva naivným „volontérom“ „dobrovoľníkom“. Diagnostika sa predsa navyše nerobí s úspešnosťou 30 %, ako sú výsledky testovania na Covid-19.

TESTOVANIE je podľa správnych aktov dostatočne právne a určito označené ako TESTOVANIE.  Tu niet viac čo dodať.

Len tak na zamyslenie, že každý lekár má čo len vlastným pohľadom účinnejšiu diagnostiku podľa príznakov pacienta, než testy na 30%.

Opakujem, ide o darovanie biologického materiálu na výskumné účely. A sociologický prieskum správania sa dobrovoľnej „vzorky“ Európy.

Pripomeňme si: Matovič, 29.10.2020: „Celá Európa čaká na to akým spôsobom zvládneme a či zvládneme plošné pretestovanie a najmä potom na dopady na zdravie a životy ľudí na Slovensku. Celá Európa a svet očakáva recept, akýkoľvek, len aby dokázali v svojich krajinách zvrátiť nie práve pozitívne tendencie…“

Matovič, 2.11.2020: Ospravedlnenie by som chcel venovať všetkým tým ľuďom, ktorí na toto testovanie nejdú z vlastnej vôle a idú na toto testovanie preto, lebo si uvedomujú že podmienky sú nadstavené tak, že inak by nemohli ísť do práce a nemohli by ako tak slobodne žiť.

Matovič,2.11.2020:  „Je mi ľúto vašich pocitov, … Prepáčte mi, že sme vás d o n ú t i l i ísť na tento test. … inak by nemohli ísť do práce a nemohli by ako tak slobodne žiť.„

Takže aj nabudúce, slovenskí „volontéri“…

A iba poznámka – v mojej kancelárii sa množia ako huby po daždi prípady ochorení a úmrtia tých dotknutých, ktorí pdostúpili testovanie, a samozrejme, dovtedy si chránili zdravie pod rúškom.

Nemám ani jeden (!), opakujem, ani jeden prípad, aby bol niekto ochorel, kto nenosí rúško a nie je tetsovaný. … To len na zauvažovanie…

§§§

Podmieňovať prístup ku vzdelaniu TESTOVANÍM, teda darovaním svojho biologického materiálu je v rozpore s medzinárodným a slovenským právom. V prípade detí je osobitne v rozpore s Dohovorom o právach dieťaťa.

Vo veci TESTOVANIA žiakov a ich prístupu ku vzdelaniu prikladám Oznámenie adresované riaditeľovi školy.

V prípade odmietnutia TESTOVANIA svojho dieťaťa a zotrvania na jeho vzdelávaní ÚSTAVNE ZARUČENOU formou RIADNEHO prezenčného vzdelávania bez zvrátených a nezákonných pdomienok, môžete právny obsah tohto Oznámenia použiť pre svoje účely.  

Pod Oznámením sú konkretizované jednotlivé ustanovenia použitých právnych predpisov.

A teraz ako stojí ZÁKON:

Článok 28 ods. 1 Dohovor o právach dieťaťa: Štáty, ktoré sú zmluvnou stranou Dohovoru, uznávajú právo dieťaťa na vzdelanie a s cieľom postupného uskutočňovania tohto práva a na základe rovných možností najmä:

a) zavádzajú pre všetky deti bezplatné a povinné základné vzdelanie;


b) podnecujú rozvoj rôznych foriem stredného vzdelania zahŕňajúceho všeobecné a odborné vzdelanie, robia ho prijateľným a dostupným pre každé dieťa a prijímajú iné zodpovedajúce opatrenia, ako je zavádzanie bezplatného vzdelania a, v prípade potreby, poskytovanie finančnej podpory; 


c) všetkými vhodnými prostriedkami sprístupňujú vysokoškolské vzdelanie pre všetky podľa schopností; 


d) sprístupňujú všetkým deťom informácie a poradenskú službu v oblasti vzdelania a odbornej prípravy na povolanie; 


e) prijímajú opatrenie na podporu pravidelnej školskej dochádzky a na zníženie počtu tých, ktorí školu nedokončia. 

Článok 29 ods. 1 Dohovor o právach dieťaťa: Štáty, ktoré sú zmluvnou stranou Dohovoru, sa zhodujú, že výchova dieťaťa má smerovať k:

a) rozvoju osobnosti dieťaťa, jeho nadania a rozumových aj fyzických schopností v čo najširšom objeme; 


b) výchove zameranej na posilňovanie úcty k ľudským právam a základným slobodám, a tiež k zásadám zakotveným v Charte Spojených národov; 


c) výchove zameranej na posilňovanie úcty k rodičom dieťaťa, k svojej vlastnej kultúre, jazyku a hodnotám, k národným hodnotám krajiny trvalého pobytu, ako aj krajiny jeho pôvodu, a k iným civilizáciám; 


d) príprave dieťaťa na zodpovedný život v slobodnej spoločnosti v duchu porozumenia, mieru, znášanlivosti, rovnosti pohlavia a priateľstva medzi všetkými národmi, etnickými, národnostnými a náboženskými skupinami a osobami domorodého pôvodu; 


e) výchove zameranej na posilňovanie úcty k prírodnému prostrediu.

Článok 31 ods. 1 Dohovor o právach dieťaťa: Štáty, ktoré sú zmluvnou stranou Dohovoru, uznávajú právo dieťaťa na odpočinok a voľný čas, na účasť na hre a oddychovej činnosti zodpovedajúcej jeho veku, ako aj na slobodnú účasť na kultúrnom živote a umeleckej činnosti. 

Článok 31 ods. 2 Dohovor o právach dieťaťa: Štáty, ktoré sú zmluvnou stranou Dohovoru, uznávajú a zabezpečujú právo dieťaťa na všestrannú účasť na kultúrnom a umeleckom živote a napomáhajú to, aby sa deťom poskytovali zodpovedajúce a rovné možnosti v kultúrnej, umeleckej oblasti, oddychovej činnosti a využívaní voľného času.

Článok 32 ods. 1 Dohovor o právach dieťaťa: Štáty, ktoré sú zmluvnou stranou Dohovoru, uznávajú právo dieťaťa na ochranu pred hospodárskym vykorisťovaním a pred vykonávaním akejkoľvek práce, ktorá môže byť preň nebezpečná, alebo brániť jeho vzdelávaniu, alebo ktorá by škodila zdraviu dieťaťa alebo jeho telesnému, duševnému, duchovnému, mravnému alebo sociálnemu rozvoju.

Čl. 19 ods. 1 Ústavy SR Každý má právo na zachovanie ľudskej dôstojnosti, osobnej cti, dobrej povesti a na ochranu mena. 

Čl. 19 ods. 2 Ústavy SR Každý má právo na ochranu pred neoprávneným zasahovaním do súkromného a rodinného života. 

Čl. 19 ods. 3 Ústavy SR Každý má právo na ochranu pred neoprávneným zhromažďovaním, zverejňovaním alebo iným zneužívaním údajov o svojej osobe.

Čl. 24 Ústavy SR Sloboda myslenia, svedomia, náboženského vyznania a viery sa zaručujú. Toto právo zahŕňa aj možnosť zmeniť náboženské vyznanie alebo vieru. Každý má právo byť bez náboženského vyznania. Každý má právo verejne prejavovať svoje zmýšľanie. 

Čl. 40 Ústavy SR: Každý má právo na ochranu zdravia. Na základe zdravotného poistenia majú občania právo na bezplatnú zdravotnú starostlivosť a na zdravotnícke pomôcky za podmienok, ktoré ustanoví zákon.

Čl. 42 ods. 1 Ústavy SR: Každý má právo na vzdelanie. Školská dochádzka je povinná. Jej dĺžku po vekovú hranicu ustanoví zákon.

§ 1 písm. a) Zák. č. 245/2008 Z.z. školský zákon: Tento zákon ustanovuje princípy, ciele, podmienky, rozsah, obsah, formy a organizáciu výchovy a vzdelávania v školách a v školských zariadeniach, stupne vzdelania, prijímanie na výchovu a vzdelávanie, ukončovanie výchovy a vzdelávania, poskytovanie odbornej výchovno-poradenskej a terapeuticko-výchovnej starostlivosti.

§ 2 ods. 1 Zák. č. 365/2004 Z.z. antidiskriminačný zákon: Dodržiavanie zásady rovnakého zaobchádzania spočíva v zákaze diskriminácie z dôvodu pohlavia, náboženského vyznania alebo viery, rasy, príslušnosti k národnosti alebo etnickej skupine, zdravotného postihnutia, veku, sexuálnej orientácie, manželského stavu a rodinného stavu, farby pleti, jazyka, politického alebo iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, majetku, rodu alebo iného postavenia alebo z dôvodu oznámenia kriminality alebo inej protispoločenskej činnosti.

§ 37 ods. 1 Občianskeho zákonníka: Právny úkon sa musí urobiť slobodne a vážne, určite a zrozumiteľne; inak je neplatný.

§ 39 Občianskeho zákonníka: Neplatný je právny úkon, ktorý svojím obsahom alebo účelom odporuje zákonu alebo ho obchádza alebo sa prieči dobrým mravom. 

§ 2 ods. 18 Zák. č. 317/2016 Z. z.  transplantačný zákon, v spojení so Zák. č. 576/2004 Z. z. o zdravotnej starostlivosti: Testovanie na účely tohto zákona, na ktorý v otázke testovania poukazuje Zák. č. 576/2004 Z.z., je vykonávanie laboratórnych testov na vyšetrenie darcu ľudského orgánu, ľudského tkaniva alebo ľudských buniek a mikrobiologické vyšetrenie vzorky spracovaného ľudského tkaniva alebo ľudských buniek.

§ 6 ods. 5, písm. d), bod 1. Zák. č. 576/2004 Z. z. o zdravotnej starostlivosti: Písomná forma informovaného súhlasu sa vyžaduje po predchádzajúcom poučení pri odbere ľudského orgánu, ľudského tkaniva alebo ľudských buniek od darcu ľudského orgánu, ľudského tkaniva alebo ľudských buniek.

§ 6 ods. 6 Zák. č. 576/2004 Z. z.: Informovaný súhlas dáva, ak tento zákon neustanovuje inak  

a) osoba, ktorej sa má zdravotná starostlivosť poskytnúť, alebo
b) zákonný zástupca, ak osobou, ktorej sa má zdravotná starostlivosť poskytnúť, je osoba nespôsobilá dať informovaný súhlas; takáto osoba sa podieľa na rozhodovaní v najväčšej miere, ktorú dovoľujú jej schopnosti. 

§ 6 ods. 8 Zák. č. 576/2004 Z. z.: Každý, kto má právo dať informovaný súhlas, má aj právo informovaný súhlas kedykoľvek slobodne odvolať.

§ 192 ods. 1, 4 písm. d) Trestného zákona: Nátlak

Kto iného núti, aby niečo konal, opomenul alebo trpel, zneužívajúc jeho hmotnú núdzu alebo naliehavú nemajetkovú potrebu, alebo tieseň vyvolanú jeho nepriaznivými osobnými pomermi, potrestá sa odňatím slobody na desať rokov až dvadsaťpäť rokov alebo trestom odňatia slobody na doživotie.

§ 375 ods. 1, 3 Trestného zákona: Poškodzovanie cudzích práv


Kto inému spôsobí vážnu ujmu na právach tým, že

a) uvedie niekoho do omylu alebo

b) využije niečí omyl, potrestá sa odňatím slobody na jeden rok až päť rokov.

§ 211 ods. 1, 3 ods. a), b) Trestného zákona: Ohrozovanie mravnej výchovy mládeže

Kto vydá, čo aj z nedbanlivosti, osobu mladšiu ako osemnásť rokov nebezpečenstvu spustnutia tým, že 

a) zvádza ju k záhaľčivému alebo nemravnému životu,


b) umožní jej viesť záhaľčivý alebo nemravný život,


c) umožní jej dopúšťať sa konaní, ktoré sú podľa tohto zákona trestnými činmi,


d) umožní jej dopúšťať sa konaní, ktoré sú podľa osobitných zákonov priestupkami alebo


e) bráni jej v povinnej školskej dochádzke,
potrestá sa odňatím slobody na šesť mesiacov až päť rokov

§§§

ZHRNUTIE:

Z etického a právneho hľadiska je neprijateľné, aby prístup ku vzdelaniu (ale aj k zdravotnej starostlivosti, práci, spotrebiteľským právam a ostatným základným právam a slobodám bol podmienený TESTOVANÍM vzoriek biologického materiálu na ich ďalší komerčný výskum.

A ešte sa to aj „citlivo“ podsúva ako „prieskum názoru“. Pričom o žiaden prieskum tu nejde.

Ide tu o ťažkú dehumanizáciu, segregáciu a apartheid. Ide o zničenie a zotročenie najmä strednej aj vyššej vrstvy (vrátane inteligencie, pokiaľ by si bežní právnici a lekári, ktorí stále nemajú potrebu „zasiahnuť“, mysleli niečo iné).

Ide o zničenie „domáceho“ a explóziu „svetového“ za otrockých podmienok domácej vrstvy „plebsu“. A vravia to nahlas a dostatočne zreteľne. …

Než pristúpim k samotnej veci, znova pripomeniem devianta :

Matovič, 4.12.2020, „figa borová“: „…Potom som zavolal ďalším zriaďovateľom, ďalším starostom, primátorom, ďalším riaditeľom škôl, a čuduj sa svete, každý druhý mi povedal, že do toho ide, že naozaj chce urobiť všetko preto, a nebudeme čakať kým tu budeme mať nula nakazených, a chce dostať svoje deti čím skôr do škôl. No a v tej situácii čo som mal urobiť…. (úsmev psychopata) ! … Houbeles… !“

Takže „hnacím motorom“ a cieľom zároveň je nulová nakazenosť. Úplne reálne !

Už rozumiete, že toto nikdy neskončí ? Teda so psychopatmi a sociopatmi to nikdy neskončí a pôjde to do väčších a zvrátenejších rozmerov dezinfikovania človeka !

Lebo ide o nulovú nakazenosť !

Opakujem, máme dočinenia so psychopatmi a deviantmi. Pracujúcimi pre „zelenú planétu“ jej „majiteľov“. Agenda 2030. Agenda Čiernej vdovy, v ktorej je Igor iba šialeným hráčom deptaného chlapca z detstva…

Právne znova zopakujem, že žiadne z „právnych predpisov“ týkajúcich sa „pandémie“ od jej počiatku a „ochorenia“ Covid-19, vrátane testovania, prekrývania dýchacích ciest a iných nezmyslov, nemajú právny rámec slovenského, ani medzinárodného práva. Všetko „fičí“ na televíznych vyjadreniach „prepisovaných“ do nulitných uznesení, opatrení a vyhlášok.

Bez opory v zákone ! ….Jedného dňa sa to však celé „vysvetlí“.

Ak sa niekto chce „sterilizovať“ nech tak robí, nie však na moje náklady a nútením ma k tomu. A je nás takých VIAC… Takmer všetci, iba tí všetci sa zatiaľ boja aj dýchať.

Celá „pandémia“ a jej zvrátené „dekréty“  sú v rozpore s čl. 3 Dohovoru o ochrane ľudských práv a slobôd, v spojení s čl. 15 ods. 2 Dohovoru, ako aj celou Ústavou SR a čl. 40 prvá veta Ústavy SR, ktorá ochrana zdravia je právo,  n i e  povinnosť atď atď atď… Povinnosť to bola u Mengeleho… Jedného dňa sa to naozaj celé „vysvetlí“.

§§§

A teraz k veci:

S poukazom na čl.42 ods. 1 Ústavy SR, § 20 ods. 1, 5 Zák. č. 245/2008 Z.z. školského zákona, a § 2 ods. 1 Zák. č. 365/2004 Z.z. antidiskriminačného zákona, o prezenčnú formu vzdelania sa nežiada, ako je to prezentované zo strany škôl.

Prezenčná forma vzdelania je z a r u č e n á v citovanom článku ústavy a to v mieste zákonnej školy žiaka, a nie je podmienená testovaním jeho darovaného biologického materiálu.

Prezenčná forma nie je zaručená doma na gauči. Pre prezenčné vzdelávanie sa nedávajú výnimky z darovania a testovania biologického materiálu. Lebo to nie je povinnosť a z dobrovoľnosti výnimku dať nemožno. Vo svete deviantov však áno… Vo svete deviantov sa robia výtery celému národu za účelom ochrany ich života a zdravia do bodu nulovej nakazenosti národa.

§§§

NÁTLAK – OHROZOVANIE MRAVNEJ VÝCHOVY APARTHEID – DISKRIMINÁCIA – SEGREGÁCIA a iné

Vláda šialencov zosnovala SEGREGÁCIU detí žijúcich v Slovenskej republike.

Najprv nasadila náhubky na dýchacie cesty.

Najprv ich nasadila dospelým. Nevpustila ich bez nich do práce, do obchodov, na verejnosť…

Potom nasadila náhubky na dýchacie cesty deťom.  Nevpustila ich bez nich do školy.

Deti sa uzavreli do „izolácie“ týchto šialencov. A nazvali to „dištančná výučba“. Doma. Tú inú nazvali „prezenčná výučba“. V tej deti prestali v školách spievať, prestali mať telesnú výchovu a cvičiť, alebo cvičia pod spotenými splodinami rúšok.  

Deti v náhubkoch sa prestali tešiť… Deti v náhubkoch začali mať nové diagnózy spôsobené panickou poruchou z rúška, dýchacími problémami, kožnými problémami, fóbiami, závratmi, kolapsami… To nie je hoax, to je z mojej kancelárie.

„Včera“ vláda šialencov vykonala „nepovinné“ testovanie dospelých. Pod následkom straty ich základných práv, kde dnes sú u slobodných netestovaných občanov zástupy vyhodených z práce, bez mzdy, odhlásených zo sociálnych zabezpečení, poškodených na zdraví odmietnutím prístupu k lekárskej starostlivosti bez testu na Covid, ale aj úmrtia zanedbaním zdravotnej starostlivosti NETESTOVANÝCH. Lebo „nepovinné“ testovanie a vláda šialencov…

„Zajtra“ vláda šialencov ide vykonať „nepovinné“ testovanie detí. Pod následkom straty ich základných práv, kde slobodné netestované deti nebudú mať prístup k vzdelaniu podľa inak zaručených ústavných a medzinárodných práv v ich zákonnej škole, ale iba „vzdelaním“ sa na gauči v domácej „izolácii“. Samozrejme s odporúčanou dezinfekciou a odstupom od rodičov. Lebo „nepovinné“ testovanie a vláda šialencov…

§§§

Nerozumiem slovenskému národu, čo so sebou dal urobiť. Nasadil si náhubky ako otrok, v ktorých sa dodnes verejne pohybuje a vystupuje, a nechal sa ako dobytok otestovať na štadiónoch. (Pozn.: testuje sa aj vo Francúzsku, pričom Ag test sa robí iba v lekárni (!) a PCR test iba v ambulanciách lekárov a nemocníc. Ani tam to nie je „bohviečo“, ale základná ľudská dôstojnosť je zachovaná).

Slovákom stačí aj výter z konečníka v aute, dokonca u vlastného dieťaťa, aby sa pán doktor nenakazili, keďže sprevádzajúci rodič je netestovaný a preto jeho dieťa nemôže do ambulancie (áno, takto sa dnes vyšetruje v slovenskom zdravotníctve pod vedením psychopatov a morálne „silných“ lekárov – to nie je hoax, to je v mojej kancelárii).

Nestačím sa čudovať slovenskému národu kam až zašiel, a čo necháva robiť svojim deťom. Že vôbec existuje dôvod, pre ktorý rodič DISCIPLINOVANE vystaví svoje dieťa experimentu a DISCIPLINOVANE ho nechá trápiť sa pod maskou 6-10 hodín denne. Skutočne tomu nerozumiem… Lebo aj ten rodič si tú masku dá v práci dole (pokrytecky švindluje), ale to jeho dieťa v škole nemôže !

Nestačím sa čudovať rodičom, ktorí svojim deťom nechajú doslova DISCIPLINOVANE odobrať telesné vzorky pre záujem psychopatov, podávaných pod obrazom mediálne inscenovaného „masívne smrteľného závažného“ ochorenia, inak menšieho percenta v porovnaní s ostatnými aj infekčnými ochoreniami (napr. chrípkou).  To všetko pod „logom“ ochrany verejného zdravia a života.

Dnes je to výter z nosa, zajtra z konečníka a pozajtra vakcínka. Taká malá „včelička“. V záujme verejného zdravia a ochrany života. Lásku k rúškam, testom a budúcim „včeličkám“ dnes už deťom v školách podávajú panie učiteľky „milým“ výchovným spôsobom. DISCIPLINOVANÝ rodič môže doma žasnúť, až kam sa uberajú „túžby“ jeho dieťaťa… K peknej maske ako darček pod stromček… Aj toto je z mojej kancelárie.

Iba na margo dodávam, že pre účely ochrany verejného zdravia a života už aj Hitler „testoval“ napr. na tuberkulózu. A predstavovať Mengeleho „ordinácie“ a „výsledky“ netreba.

Dávam však do právnej pozornosti, že záujem zdravia jednotlivca  j e   n a d r a d e n ý  záujmom spoločnosti. Práve opak, ktorý sa tu masívne dávkuje z úst Matoviča, Čaputovej a spol., že záujem spoločnosti je v tom nadradený záujmom jednotlivca, je zvrátený.  Ide o teóriou FAŠIZMU, ktorej základnou ideológiou je všeobecný záujem nad záujmom jednotlivca.  Presne to, čo hovorí Matovič, Čaputová…

Nestačím sa teda čudovať tým rodičom, ktorí svojim deťom dajú odobrať telesné vzorky  pre nadnárodné vakcinačné a „svetové“ záujmy… Ale proti gustu žiaden dišputát.

§§§

A tí slobodní a príčetní, prosím čítajte ďalej:

VÁŽENÍ RODIČIA, starí rodičia, zákonní zástupcovia detí,

Moja advokátska kancelária, v spolupráci s Úradom komisára pre deti, pripravila trestné podania pre trestné činy nátlaku, ohrozovania mravnej výchovy, aparheidu, diskriminácie a iné,  v súvislosti s podmieňovaním prístupu detí ku vzdelaniu kladením im a ich rodičom nehumánne a nezákonne podmienky, ktoré sú v rozpore so slovenským a medzinárodným právom.

Pokiaľ trváte na základných právach Vašich detí, v danom prípade na prezenčnej forme vzdelávania (a iná zákonná ani nie je), zaručenej v čl. 42 ods. 1 Ústavy SR, bez kladenia podmienok odoberania im biologického materiálu a jeho testovania na Covid-19, ako aj bez prekrývania dýchacích ciest prekážkou na dýchanie, zašlite prosím na riaditeľstvo školy nižšie priloženú Výzvu o zdržanie sa nezákonného konania, a zabezpečenie riadneho prístupu dieťaťa ku vzdelaniu (ďalej len „Výzva“). Výzvu zašlite doporučene poštou, alebo ju podajte osobne, oproti jej potvrdeniu o prevzatí (pečiatkou školy a podpisom zodpovednej osoby).

V tejto Výzve je uvedená lehota na oznámenie Vám stanoviska riaditeľstva školy, po ktorej márnom uplynutí (bez odpovede), alebo v prípade odpovede o podmienenie prezenčného vzdelávania testom Covid-19 a prekrytím dýchacích ciest, mi v prípade Vášho záujmu na riešení veci TRESTNÝM OZNÁMENÍN NA PRÍSLUŠNÉ SUBJEKTY s nárokom na náhradu škody, zašlite prosím vyplnený FORMULÁR.  Po oboznámení sa s vecou Vás budem za účelom ďalšieho postupu kontaktovať.

Formulár vyplňte podľa predtlačenej predlohy.

Do predmetu správy napíšte: Meno dieťaťa – Trestné oznámenie

Všetky podklady zašlite na: skola@zalobyvocistatu.sk

Pokiaľ máte viacero detí, pre každé dieťa učiňte samostatnú Výzvu na riaditeľstvo školy, a samostatné mailové podanie so samostatným Formulárom.

Pozn.: V prípade, že ste už skôr zaslali iné oznámenie, alebo stanovisko škole, aj v takomto prípade podajte predmetnú Výzvu, pokiaľ máte záujem na riešení veci vyššie uvedeným  spôsobom, nakoľko vo Výzve sú určené skutočnosti, podstatné pre uvedený právny postup veci samej.

Výzvu na riaditeľstvo školy nájdete v článku TU.

JUDr. Adriana Krajníková

***

Petíciu k otvorenému listu k podmieňovaniu účasti žiaka na prezenčnej výučbe podrobením sa testu na COVID 19 môžete podpísať TU.

Zdroj: zalobyvocistatu.sk (1), (2) / InfoVojna

Zobraziť ďalšie

Zaujíma nás Váš názor:

Program rádia
Zmena programu je vyhradená.

  • Bez programu

Tipy a rady


 

Zaujímavosti