Peter Tóth podá žalobu na Denník N, pre obvinenie o sledovaní Jána Kuciaka

Portál Mediahub.sk informoval o rozhovore bývalého novinára a exšéfa kontrarozviedky SIS Petra Tótha na rádiu InfoVojna. Mediahub pri tejto príležitosti označil InfoVojnu za konšpiračné médium.
31.10.2018 | 09:40

Peter Tóth sa vo vysielaní internetového rádia InfoVojna vyjadril k aktuálnym obvineniam k jeho osobe.

„Nevybral som si Infovojnu, ale Infovojna mi dala priestor a túto ponuku som využil. V ostatných dňom o mne popísali novinári toľko klamstiev, že by mi ani trojnásobok poskytnutého času nestačil na vymenovanie a vyvrátenie všetkých tých nezmyslov,“ uviedol pre Mediahub.sk Peter Tóth.

Denník N zverejnil minulý týždeň informáciu, že Tóth sa mal podieľať na sledovaní novinárov, vrátane zavraždeného Jána Kuciaka, na základe objednávky od kontroverzného podnikateľa Mariána Kočnera.

„Žaloba na denník N, novinárku Moniku Tódovú a Konštantína Čikovského sa spracúva a bude v krátkom čase podaná na príslušný Okresný súd a ja ju zverejním na svojej stránke Ďateľ.sk,“ uviedol vo vysielaní rádia InfoVojna Peter Tóth.

Novinári Monika Tódová a Konštantín Čikovský zverejnili 22. októbra informáciu, že Tóth mal sledovať investigatívnych novinárov.

Sledovanie investigatívnych novinárov, podľa zistení denníka N údajne priznal priamo Tóth vo svojej výpovedi na polícii, kde sa sám dostavil.

Malo ísť o novinára Aktuality.sk Jána Kuciaka, novinára denníka SME Adama Valčeka, Moniku Tódovú z denníka N, Mareka Vagoviča z portálu Aktuality.sk a šéfredaktora magazínu .týždeň Štefana Hríba. Peter Tóth ale sledovanie odmieta.

„Neexistuje žiadna výpoveď, v ktorej by som sa priznal k niečomu, na čom som sa nepodieľal. Nesledoval som Jána Kuciaka a nedostával som za to peniaze. Monika Tódová nedokáže preukázať pravdivosť tvrdení uvedených v jej článku a to je najväčší škandál tohto príbehu,“ uviedol pre Mediahub.sk Peter Tóth.

Tóth bol hosťom vo vysielaní rádia InfoVojna už v minulosti. Projekt InfoVojna.sk spustil v septembri 2015 jeden zo zakladateľov kontroverzného internetového rádia Slobodný vysielač Norbert Lichner, ktorý mal predtým v rádiu reláciu pod názvom Informačná vojna.

Spolu s Lichnerom z rádia vtedy odišiel i Ľubomír Huďo, ktorý bol redaktorom kontroverzného časopisu Zem&Vek a v rádiu InfoVojna je stálym hosťom v relácii pod názvom Svetové udalosti bez politickej korektnosti.

Rádio Slobodný vysielač a magazín Zem&Vek sú označované, ako konšpiračné médiá a rovnaké znaky vykazuje i projekt InfoVojna, ktorý má negatívne hodnotenie 8,8 na stránke projektu Konšpirátori.sk, zemavek.sk má hodnotenie 9,5 a slobodnyvysielac.sk hodnotenie 9,2.

Zdroj: mediahub.sk